Hoe werkt de levering bij verhuur?
Bij Motion Mobility zorgen we ervoor dat uw gehuurde mobiliteitshulpmiddel snel en veilig bij u aankomt.
U kunt kiezen uit drie leveringsopties:
1. Bezorg & Ophaalservice; Persoonlijke bezorging op locatie Grote hulpmiddelen zoals scootmobielen en elektrische rolstoelen leveren wij persoonlijk bij u af. Onze medewerker zorgt voor een correcte aflevering en – indien gewenst – een duidelijke uitleg over het gebruik van het product. Zo weet u zeker dat u veilig en zelfstandig op pad kunt.
2. Verzending per post bij kleinere hulpmiddelen zoals rollators of standaard rolstoelen versturen wij via pakketdienst. Deze ontvangt u vaak 1 dag voordat de huurperiode in gaat op het door u opgegeven adres.
In beide gevallen zorgen wij dat het hulpmiddel gebruiksklaar is bij ontvangst. Heeft u speciale wensen of hulp nodig bij ontvangst? Neem dan gerust contact met ons op, wij denken graag met u mee.
3. Ophalen en terugbrengen in de winkel. U kunt uw hulpmiddel ophalen op de afgesproken datum wanneer de huurperiode in gaat.